راهنمای سایت

قوانین سایت

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه روشنا

ورود کاربران به ‌سایت روشنا و استفاده از خدمات ارائه شده در این سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین سایت روشنا می باشد. بدیهی است که ثبت سفارش نیز به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.

 

قوانین کلی

لازم به ذکر است کلیه اصول و قوانین فروشگاه روشنا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است، بنابراین کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت روشنا اقدام کند.

تعهد به رعایت حریم شخصی

سایت روشنا خود را ملزم می داند در حد توان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت ‏‌کند.

قوانین ثبت و ارسال سفارش

  • تحویل سفارش در شیراز از طریق پیک و در بقیه شهرستان ها با استفاده از پست صورت می گیرد.
  • هر سفارش ۲۴ ساعت کاری پردازش شده و پس از آن تحویل واحد ارسال می شود.
  • کاربر بایستی هنگام ﺗﺤﻮﯾﻞ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺳﻔﺎرش و پیش از باز کردن بسته‌بندی، ﻣﺸﺨﺼﺎت ﮐﺎﻻی ﺳﻔﺎرش داده ﺷﺪه را با ﮐﺎﻻی ﺗﺤﻮﯾﻠﯽ ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ داده و در ﺻﻮرت ﻣﻐﺎﯾﺮت از ﺗﺤﻮﯾﻞ ﮔﺮﻓﺘﻦ آن ﺧﻮدداری ﻧﻤﺎﯾﺪ.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل در ثبت نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • فروشگاه روشنا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه روشنا محفوظ است.

 

  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق لغو کردن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه روشنا محفوظ است.

 

  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه روشنا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

حمل و نقل و خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه روشنا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه سفارشات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. لازم به ذکر است تعویض و یا باز پس گرفتن کالا فقط تا 24 ساعت پس از تحویل کالا امکان پذیر می باشد و  مشتری باید پس از تحویل کالا از پیک یا پستچی و کنترل اقلام با صورت حساب و کامل بودن پلمپ مخصوص کارتن ها برگ تحویل کالا را امضا نماید، در صورت عدم امضا فرم تحویل و یا مخدوش بودن و پلمپ نبودن جعبه عواقب احتمالی بر عهده مشتری است. ارسال کالا برای شهرستان ها فقط با سرویس های پستی بوده و هزینه ارسال سفارش های زیر 400 هزار تومان مبلغ ثابت 15000 تومان می باشد و برای سفارش های بالای 400 هزار تومان هزینه ارسال رایگان می باشد.

 

 نمایندگی

شایان ذکر است آجیل و خشکبار روشنا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، اعم از تراکنش‏‌های مالی و خدمات تنها از طریق سایت روشنا پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشگاه روشنا اطلاع دهید.



 

اسکرول به بالا